bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Mar 2012

Mensabotaj Ala Komunis???Chua Jui Meng Sabotaj Ekonomi Johor???

Kalau dahulu pengganas komunis yang kerjanya mensabotaj ekonomi negara.

Menyerang sesebuah kawasan untuk menakut2 kan rakyaat, agar pelabur tak datang melabor.

Propaganda, menghasut rakyaat menentang kerajaan, mensabotaj rel keretapi, membakar kampung2, balai2 polis dan lain2 lagi.

Sekarang bekas Menteri Kerajaan Persekutuan yang "kecewa" kerana telah dipinggirkan kerana faktor usia dan bekas ahli partinya tidak lagimahukan dirinya, mengambil tindakkan yang "sama" dengan pengganas komunis dalam mensabotaj ekonomi Johor.

Bayangkan jika pelaboran RM 60 billion yang dicadangkan oleh Petronas di Johor itu dipindahkan ke luar negara gara2 penduduk tempatan "termakan" hasutan beliau??? Pun nanti dikatanya BN tak pandai memerintah kerana kehilangan pelaboran tersebut.

Inilah manusia yang lebih bahaya daripada ular berbisa.

Adakah dengan terbinanya loji-loji penapisan di Kertih, Miri dan Melaka ianya mengganggu aktiviti pertanian penduduk setempat? Sendiri mau ingat lah...Sumber klik sini. Yang jelas Kertih dan Sungai Udang pesat membangun kerana "jasa" Petronas dan rakyaat serta negeri2 tersebut bertambah makmur.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3