11 Mar 2012

Sah Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil Berundur!!!

UNDUR...Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil mengumumkan berundur jawatan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat pada 8 April ini dalam satu sidang media, di Kuala Lumpur sebentar tadi. - Foto Rosdan Wahid.

PEKAN: Datuk Seri Najib Razak menanggap tindakan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil untuk meletak jawatan yang dipegangnya dalam Kabinet adalah keputusan yang betul dan tepat serta satu pengorbanan demi kepentingan kerajaan dan parti.

Perdana Menteri berkata, beliau amat menghargai pengorbanan dibuat Shahrizat dan berterima kasih atas keputusan yang dibuat Ketua Wanita UMNO terbabit. 

Komen Isac;

Bukan semua pemimpin yang mampu berbuat sepertinya. Syabas Datuk!!! Berundur  secara suka-rela agar skandal yang melanda keluarganya tidak merosakkan parti.

Ironinya ramai pemimpin2 Pakatan yang selalu menunding jari kepada pemimpin2 BN, apabila mereka sendiri telah terpalit dengan "skandal2" tertentu sehingga foto2 lucahnya terpampang sehingga ke majalah2 prono di Jepun, mereka masih tidak mahu mengaku salah, apa lagi mengundurkan diri.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.