bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Aug 2015

Mengapa NGO dan Portal Pro Pembangkang Bebas Menerima Dana Daripada Yahudi???




NGO seperti BERSIH mengaku menerima dana dari NDI (National Democratic Institute) sebuah link NED (National Endowment for Democracy), satu projek NGO pro-Yahudi Israel berpangkalan di Amerika Syarikat. Tujuan NED dan NDI sebagaimana tercatat adalah untuk program-program menentang kerajaan melalui student's demonstration, street demonstration dan labour strikes

Begitu juga dengan portal2 pro Pakatan Rakyaat....

Artikel penuh klik sini.

Anehnya, kerajaan tidak pernah mahu menyiasat atau mendedahkan pergerakkan akaun dan wang dana yang mereka perolehi di dalam membiyayai aktiviti2 mereka.

Sekali lagi, kerajaan dilihat terpaksa patuh terhadap peraturan2 dan undang2 negara seperti BAFIA (THE BANKING AND FINANCIAL INSTITUTIONS ACT, 1989) dan sebaliknya pembangkang dan kuncu2 mereka bebas berbuat apa sahaja...dan dilihat sebagai "jaguh" atau "hero" apabila membocorka rahasia2 kerajaan.

Sewajarnya pihak kerajaan perlu "menyerang" dan tidak hanya "bertahan" sekiranya mereka serius mahu mempastikan anasir2 yang ditaja oleh anasir2 asing khususnya Yahudi tidak bermaharaja-lela menkucar-kacirkan negara.

Soalan penulis buat rakyaat Malaysia, mengapa Yahudi menyalurkan dana2 mereka untuk membiayai aktiviti2 yang berkaitan dengan Pakatan Rakyaat???

Adakah kerana mereka mahu membela nasib rakyaat Malaysia yang ditindas oleh kerajaan Malaysia yang ditunjangi Umno parti pimpinan Melayu/Islam ??? Fikir2 lah!!!

7 comments:

  1. KERAJAAN MALAYSIA KALAU MELIBATKAN HAL MELAYU DAN BUMIPUTERA TINDAKAN AKAN DIAMBIL DENGAN CEPAT UNTUK MEROBOH, MENYITA ATAU MEMBEKU ASET . KALAU MELIBATKAN BUKAN MELAYU...JAWAPAN YANG PALING SKEMA...KITA TUNGGU HASIL SIASATAN. SELEPAS ITU AKAN BERLAKU PERTUKARAN PEGAWAI PENYIASAT, AKAN BERLAKU KES DITANGGUHKAN, AKAN BERLAKU TIADA KES DAN KES DIGUGURKAN.

    ReplyDelete
  2. Dia org dapat duit bukan dari hutang yang dibuat mengguna nama syarikat negara dan dipusing sana sini smpi masuk akaun peribadi..brp banyak masuk pun..duit tu bukan duit hutang yang perlu ditanggung oleh negara dan rakyat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prihatin yahudi dgn pr.. Semoga pr mndpt rahmat anwar dan lim kit siang...

      Delete
    2. dapa dari mana pun tetap masuk akaun parti.
      tak masuk akaun sendiri.

      Delete
  3. Aku mls nk ckp byk. Ada sapa2 yg sokong pkr penh peduli asal usul penubuhan pkr? Simbol pd lambang pkr tu maksudnya apa? Cri sendiri. Bukak mata luas2...sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksudnya dia pernah kena tumbuk kat mata oleh bekas ketua polis negara. kejadian itu menjadi simbol bahawa keadilan perlu ditegakkan dalam kalangan rakyat, kalau bekas tpm kena tumbuk mata sampai lebam, apatah lagi rakyat bawahan spt kita... sekian terima kasih.

      Delete
    2. Kenapa sama dgn logo Freemason? Gerakan Yahudi yg control dunia?

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3