bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Jan 2015

Kartunis Pemfitnah Zunar Mahu Iktiraf Kartunis Penghina Nabi Muhammad - Dah Mengalahkan Yahudi???

Astarfirullahal azim....

Nah....inilah buktinya Zunar ni memang X betul!!! Kartunis satira politik yang selama ini kuat menghasut dan memfitnah kerajaan Malaysia!!!

Sekarang beliau seolah2 menyokong kartunis penghina Junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Walaupun Islam tegas menolak keganasan dan melarang umatnya mengambil keputusan untuk menghukum mereka yang biadap secara membuta-tuli.....Mempraktikkan undang2 rimba.... (Sesuatu yang sebenarnya diamalkan oleh Pakatan Rakyaat).

Tetapi sebagai orang Islam dan umat Nabi Muhammad s.a.w., kita perlu sensitif dan mengutuk usaha yang dilakukan oleh kartunis2 biadap tersebut demi menzahirkan rasa kencintaan, membela dan memuliakan Rasulullah s.a.w. Jangan sampai baginda tidak mengaku umat dan dinafikan syafaat nabi akhir zaman. Waliyazubillah....

Jadi di manakah kewajaran untuk Zunar berani mencadangkan agar  7 Jan diistiharkan sebagai hari Kartunis sempena kertunis2 yang menghina dan biadap terhadap baginda Nabi Muhammad s.a.w. secara khususnya dan Islam amnya itu ada antaranya terbunuh akibat keterlanjuran mereka??? 

Sementelah lagi, serangan tersebut belum tentu dilakukan oleh orang2 Islam ataupun ianya sengaja diada2kan sebagai provokasi untuk memburuk2kan Islam.

Untuk rekod, negara Perancis baru sahaja mengundi untuk menyokong pengitirafan Palestine sebagai sebuah negara berdaulat untuk diterima sebagai negara anggota PBB.

Adakah ini semua mainan Mossad and kuasa2 besar yang menentang keanggotaan Palestine dalam PBB???

Apa pula peranan Kartunis Zunar???

Sumber klik sini.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3