bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Jan 2015

Dok Serambi Mekah pun Nak Cekik Darah!!!



KOTA BHARU - Di saat rakyat Kelantan mengalami kesengsaraan meneruskan hidup pasca banjir terburuk, ada yang tidak berhati perut menjual barangan dengan harga cekik darah.

Tinjauan Sinar Harian mendapati harga tersebut boleh dikatakan tidak lojik langsung tetapi apakan daya dalam keadaan sekarang pengguna terpaksa membelinya kerana sudah terdesak.

Kebanyakan harga makanan dan barang keperluan lain boleh dianggap harga cekik darah apabila sebatang lilin dijual dengan harga RM10, berbanding harga biasa, empat batang RM2 sekotak.

http://www.sinarharian.com.my/mobile/edisi/kelantan/harga-barang-naik-mendadak-1.347236

Komen Isac;

Satu Malaya dtg tolong....warga Kelantan pasca banjir 2014, tapi rupanya ramai juga rakyaat negeri sendiri yang X memahami roh Islam.....

Mengambil kesempatan terhadap mereka yang sedang dilanda kesusahan.....

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Kelantan yg kena banjir besar, kesalahan dah diviralkan disebabkan projek kenyir 2 kepunyaan trengganu. Sikit tak sebut kesalahan sendiri menggondol licinkan hulu kelantan. Orang politik kelantan bukan maksumpun. Siapa tak suka duit bro. Pakai ketayap cap bulanpun, biru bijik mata bila tengok duit. Sebijik saling tak.tumpah yg pakai baju biru tu. Bezanya parti je, perangai lebih kurang je...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3