bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Oct 2014

Gempar!!! Wan Azizah Bakal Bankrap??? Lagi PRK Kajang???



Berita gembira buat Felda di mana pd hari ini 17 Okt 2014, 3pm di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Felda telah menang di dalam tuntutan saman fitnah terhadap Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah & 2 Yang Lain berhubung dgn dua artikel di dalam akhbar Suara Keadilan. Gantirugi yg perlu di bayar kpd Felda akn ditaksirkn oleh Mahkamah.

Untuk rekod sebelum ini Felda menuntut RM200 juta utk gantirugi.

Kalau diikutkan kepada saman fitnah yang lepas2 di Malaysia jumlah saman yg dilukusan hanya sekitar RM 400 ribu. Tetapi dalam isu Felda sesuai dengan kedudukannya sebagai syarikat perladangan terbesar di dunia dan dgn jumlah dagangan bernilai beratus billion setahun saman bernilai RM 200 juta bukanlah sesuatu yg keterlaluan.

Jika jumlah tersebut diterima oleh mahkamah..alamatnya Wan Azizah boleh bankrap gamaknya. Kecuali lah Anwar menggunakan kekayaannya yg menjangkau RM 3 billion sebagaimana yg didakwa oleh salah seorang bekas naib presiden Bank Negara Malaysia sedikit masa dahulu adalah benar....

Kalau dah bankrap, alamat PRK lagi lah Kajang wei.....

Sumber klik sini. 

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. ingat nombor ini: rm200 juta. adakah nombor ini akan kekal terpaksa bayar oleh wan azizah & kroni atau jumlahnya akan mengecil atau juga hilang terus dengan kompromi politik? sama2 kita tunggu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3