bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Sept 2014

Lepas Jawatan MB Selangor - Majoriti Rakyaat Bersetuju Khalid Ibrahim Terajui MAS???





Komen Isac;

Jika ianya menjadi kenyataan, pastinya akan ada suara2 yang mendakwa ianya suatu bukti bahawa TS Khalid telah dibeli oleh Umno.

Juga akan digunakan sebagai hujah bahawa itulah sebabnya sejak kebelakangan ini tondakan TSKI dilihat lebih memihak kepada BN dan bukannya PR.

Apapun bagi penulis jika benar TSKI sememangnya seorang pemimpin dan akauntan yang hebat sewajarnya kemahirannya digunakan untuk kebaikan rakyaat dan negara.

Janganlah kita terperangkap dalam politik kepartian yang sempit dan membelakangkan kepentingan rakyaat dan negara.


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. MAs is not his level, bro. Khalid supposed to be Khazanah Chairman!

    ReplyDelete
  2. tandusss gila, itu je nak cakap. dah tak ada bakat pengurusan berkesan di kalangan pegawai yang menyokong kerajaan. jikapun khalid ibrahim sekarang condong kepada kerajaan pusat, itu disebabkan 'sakit' antara dia dengan pkr & pakatan rakyat. adakah kerajaan memang suka dengan orang hanyut yang tidak diperlukan oleh pembangkang? sepatutnya orang hanyut dari kerajaan yang dikutip oleh pembangkang. nampaknya kerajaan sudah bersedia menjadi pembangkang selepas pru14 akan datang. ikutlah DS Najib, anda nakhoda kapal.

    ReplyDelete
  3. Saya sokong 100% !!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3