bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 May 2014

"Pemimpin" Masa Depan Pas??? Lu Fikir Lah Sendiri!!!



Mentang2 Rosmah X bertudung......

Berbagai2 fitnah dihamburkan mereka ke atas batang tubuh beliau.....

Seolah2 Islam menghalalkan fitnah kepada wanita Muslim tidak bertudung....

Rosmah sedang hadiri majlis anak yatim sebaliknya didakwa Rosmah sedang ikut sama membunuh Dan mengebom Altantunya. Allah s.w.t Maha besar...pembohongan dan fitnah akhirnya terbongkar...

Isu cincin, dah terbukti fitnah pun masih X nak mengaku ....Malah masih tetap guna isu tersebut untuk menipu rakyaat....

Kini dalam PRK Teluk Intan, Pas menyokong pula Muslimah DAP X bertudung...sekali lagi keikhlasan Pas dalam menyerang Rosmah menjadi persoalan, adakah ikhlad demi agama atau hanya demi kepentingan politik?


posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. jawapannya politik hehehehe

    ReplyDelete
  2. kali ini org PAS akan mengundi melayu islam yang tak bertudung dan yang akan meneruskan perjuangan PAS..... Apamacam PAS ! Pi pakat kempen ramai - ramai....

    ReplyDelete
  3. Pas juga menyokong cara politik 'alibaba' iaitu cina guna melayu, bukan saja dalam perniagaan juga dalam mencari kuasa , Pendekkata apa saja DAP buat walaupun Pas kena gadai anak bini mereka akan patuh .

    ReplyDelete
  4. PAS hidup dgn permainan persepsi agama dan memilih mereka yg kafir sbg rakan perjuangan agama.PAS telah menidakkan Melayu - bukankah pemimpin PAS mengajar tentang Islam tidak mengenal bangsa/kaum?? Tanya Nik Aziz..

    PAS tidak akan lari drp agenda memperjuangkan hudud sebab PAS tiada agenda lain.Mana ada PAS bercakap tentang pembangunan Melayu? Bagi PAS kemiskinan Melayu adalah modal PAS.Kalau Melayu maju maka PAS tak boleh bertapak di situ.PAS bermain persepsi bahawa hanya PAS membawa Islam yg benar.Masuk syurga melalui PAS! Ayam kerbau sembelihan UMNO tak halal kata PAS.Bayangkan sebelum adanya PAS nenekmoyang mereka semua kafir dan makan ayam haram sembelihan UMNO. Tidakkah persepsi sebegini sengaja memperbodohkan Melayu.PAS tidak harus dibenarkan ujud.Cukuplah..tu PAS.

    ReplyDelete
  5. 2 x 5 sama juga. Semua parti politik jer.

    Dulu-dulu, adakah orang Melayu pakai jubah, serban, tudung, burqa dsbnya?

    Melayu pakai songkok, baju Melayu, baju kurong, selendang jer.

    Adakah Melayu sekarang dianggap lebih beriman berbanding datuk nenek moyang kita dahulu?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3