bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Mar 2014

Kehilangan MH 370 dan Pencerobohon Lahad Datu Saling Berkait, Cubaan Campur-tangan Asing???

Masih ingat lagi pencerobohan di Lahad Datu?

Bagaimana secara kebetulan kapal perang UUS Guardian milik Amerika Syarikat boleh terdampar di terumbu karang di Laut Sulu bebarapa hari sebelum pencerobohan pengganas sulu di Kg Tando, Lahad Datu?

Ianya berlaku pada bulan Mac 2013. 

Sumber klik sini.

MH 370 juga berlaku pada bulan Mac 2014. Setahun selepas pencerobohan Lahad Datu. Adakah anda percaya ianya hanya satu kebetulan?

Ataupun adakah ada kuasa besar yang sebenarnya sedang menguji kepimpinan negara di dalam menghadapi "krisis" antarabangsa??? Jika kita gagal menanganinya dengan baik, "penjajahan" negara pasti tidak akan dapat dielakkan.

Jika benar apakah sebenarnya yang mereka mahukan???

Pastinya tidak lain dan tidak bukan ianya adalah kerana mereka mahu menguasai Selat Melaka, iaitu laluan perdagangan tersibuk di dunia dan mungkin juga satu cubaan untuk mengawal pengaruh kerajaan China dari terus berkembang dan menguasai dunia? 

Teori kehilangan MH370 yang mengaitkannya dengan campurtangan kuasa besar dunia boleh diikuti di sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3