bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Jan 2014

Gerakan Besar2an Hasut Rakyaat Bencikan Kerajaan???

Gerakan secara tersusun menghasut rakyaat membenci kerajaan "Ala Thai" sumber klik http://mymassa.blogspot.com/2014/01/kasi-bodoh-orang-islam-kasi-naik-harga.html?m=1



posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. SALAM,

    Betapa besar biadapnya mereka sedangkan mereka sedar tidak ada kenaikan sekiranya kaum mata sepet ini tidak memanipulasikan harga barangan di pasaran.

    Kebanyakan kenaikan adalah kerana ketamakkan dan kerja niat jahat mengkhianati KERAJAAN sediada.

    Aku syorkan agar Kerajaan menarik balik semua permit atau AP yang diberikan kepada kaum mata sepet ini.

    Mereka hidup berhambakan WANG hinggakan TUHAN mereka sogokkan dengan WANG.

    Kaum mata sepet ini hanya akan tersungkur dengan WANG sahaja

    KAUM MATA SEPET NI KALAU KITA BARISKAN SAMAADA DUIT, PEREMPUAN DAN TUHAN MEREKA DUIT PILIHAN UTAMA, KEDUA PEREMPUAN KEDUA DAN AKHIR SEKALI TUHAN KERNA PADA MEREKA WANG ADALAH TUHAN DAN TUHAN TIDAK ADA NILAI SEBAB WANG SAHAJA YANG BERKUASA.




    ReplyDelete
  2. sat tadi perut lapar pi lah kedai mamak makan nasi campur dan nescafe ais. bila abih tanya berapa dia cakap rm7.50 nasi rm 5.50 dan air rm 2.00. terkejut beruk nescafe ais rm 2.00 suka ke tak suka ke bayar gak. bila balik singgah kedai runcit tanya nescafe 3 in 1 berapa. aunty tu kata 50 sen sepeket. sepeket nescafe 3 + 1 50 sen je campur ais 20 sen kot baru 70 sen je. kedai mamak jual rm 2.00 mana rasional nye barang makan naik. tobat aku nak minum nescafe ais aku beli satu pek nescafe 3+1 baru rm 13..00. dalam ada 30 peket. ais ambil kat kantin free je.
    safe duit, safe masa, safe sakit hati. bila dah jadi suma ni baru sedar bukan semua jadi tidak baik ketika harga barang naik. hanya kita kena fikir rasional dan fikir positif. insyallah.

    ReplyDelete
  3. Cencaluk, kita tidak perlu menyalahkan mata sepet, yang wajib dipersalahkan ialah UMNO, Dari Sultan,menteri,pemimpin hingga buruh kasar (Melayu) tunduk kepada mata sepet

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3