bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Nov 2013

Majlis Syura Pas Bakal Dibubar??? Presiden Dari Kalangan Bukan Ahli Agama???


Sebenarnya sekarangpun dah banyak yang bercanggah. Presiden parti dan Mursyidul Am selalu sahaja mengeluarkan kenyataan yang bercanggah daripada apa yang diputuskan oleh Majlis Syura. Lihat sahaja dalam isu Kalimah Allah.  Keputusan Majlis Syura agar Pas perlu dominan dalam PR pun tidak berlaku.

Timbalan Presiden yang ada bukan setakat bukan ahli agama malah pernah terpalit  dengan isu khalwat. Malah belum "dibersihkan" lagi kerana pertuduhan terhadap beliau digugurkan hanya atas sebab teknikal.

Penulis bukan mahu menuduh tetapi sewajarnya kedudukan orang kedua dalam sebuah parti  yang mendakwa mahu menegakkan Islam sewajarnya bukan sahaja perlu bersih tetapi juga perlu kelihatan bersih.

Artikel penuh klik Politik - Sinar Harian

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Jika benar majlis syura akan dibubar, ianya menguatkan andaian bahawa PAS mmg bersedia secara rasmi menjadi lembu dicucuk hidung dalam PR...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3