bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Nov 2013

Kekalkan Kerusi Timbalan Presiden Pas - Mat Sabu Adalah Masa Depan Pas???

Kalau dilihat kan kepada gaya Mat Sabu berkempen juga sejarahnya selama ini, penulis merasakan adalah amat malang buat sebuah parti agama seperti Pas mempuayai seorang Timbalan Presiden seperti beliau.

Jika pemilihan terdahulu Mat Sabu menang lebih kerana percaturan strategi di mana team pro Ulamak Pas terpaksa memilih di antara Ustaz Nasha dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man. Pemilihan kali ini menunjukkan pengaruh Mat Sabu telah semakin bertapak dan ironinya disebalik gaya ya beliau berpolitik dan segala gosip yang memalit batang tubuh beliau  tanpa bertanyakan adakah segala tuduhan tersebut berasas, beliau telah dinobatkan sebagai masa depan Pas.

Persoalannya bagaimana jika segala tuduhan tersebut benar??? dan mengapa kita begitu berani memperjudikan masa depan agama, bangsa dan negara di tangan beliau???

Adakah ini sebenarnya bermaksud Pas ketandusan pemimpi2 ulamak yang boleh memimpin parti???



posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. RAmai2 lah kita talkinkan masa depan PAS-pis-pus sebagai parti Isle. Lepas ni PAS-pis-pus akan jadi PAS Liberal LGBT Syiah.....hahahahaha....hamPAS punya parti....

    ReplyDelete
  2. Eloklah Mat Sabu menang,Allah bagi dia menang hikmahnya utk mendedahkan siapakah Pas sebenarnya.Dari situ bolehlah rakyat menilai,dan kalau rakyat cerdik,dan ikhlas mahukan Islam,maka akan tertolaklah parti hipokrit ini.Terima kasih Allah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3