bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Aug 2013

DAP Dakwa Melayu Adalah Kaum Pendatang!!!

Artikel penuh klik http://www.anwaraidc.com/?p=38240

Agar kaum Cins juha boleh mendapat hsk sebagao ksum bumiputera?

1 comment:

  1. Makin BANGSAT si PENDATANG-PENJAJAH CINA DAPBANGKAI/PKR, yg. asalnya di bawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Kalau kat Barat, tak pula berani si CINA PENDATANG BANGSAT mcm, ini MELALAK mcm. ANJING KURAP, MENGHINA Bumiputera - Native Americans/Canadians dan Aboriginal Australians, dan kalau di Eropah, Bumiputera Barat(Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal)?! Mungkin diTERAJANG sampai MATI mcm. KATAK!

    KDN patutnya ambil alih dari polis hal ini, kerana ini GERTAKAN yg. mengancam KESELAMATAN BUMIPUTERA Islam/Melayu, dan sedang MENGHASUT ke arah RUSUHAN perkauman.

    Apalagi bila PENJAJAH CINA PAP- DAPBANGKAI /PKR serta sekutu mereka dari Barat-Israel, disyaki ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel (“Greater Israel“) tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tidak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas/ dll untuk dikuasai (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009).

    Dan rejim Cina PAP juga telah beri kerakyatan kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina, dan Kristian/Yahudi untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu Singapura; iaitu polisi DAJAL yang ditiru dari PENAJAnya, Yahudi Zionis Israel, yang ambil jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis, untuk MENGECILKAN jumlah dan MENINDAS umat Islam Bumiputera Palestin! Seba itu juga Singapura telah MENIPU sejarah S’pura di muziumnya, dgn. memfitnah Bumiputera Islam/Melayu S‘pura sbg. bangsa pendatang Arab – kerana mereka (mcm Yahudi Zionis di Israel lakukan ke atas Bumiputera Islam Palestin), ingin MENGHAPUSKAN identiti dan hak Bumiputera Islam/Melayu, supaya tidak dikecam Dunia, sebagai PENJAJAH. Dan inilah juga tujuan si Cina DAPBANGKAI/PKR - dalam HASUTAN jahat ini, kerana si KAPIAQ bangsat ini pikiaq, mereka akan dpt. memerintah seluruh Tanah Melayu ini satu hari nanti!

    Namun, malangnya, bumi pusaka TANAH MELAYU kita ini, dari sebelum diJAJAH British-Zionis laknat lagi, termasuk P. Pinang, Selangor dan Johor (juga Kota Kinabalu, Sandakan, Miri, Kucing, Labuan dsbnya) terus TERGADAI kepada si PENJAJAH GELOJOH Cina PAP-DAPBANGKAI, dan sekutu mereka dari Barat-Zionis! Bakal kita jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam di Singapura dan Palestin! Patutnyam juga, SEWA air ke S`pura dan sebarang pelaburan dr. S’pura, dikaji semula dan DIHARAMkan terus ROMPAKAN ini - biaq si rejim Cina PAP ini pi terus minta sedekah berterusan kat TUAN Barat-Israel dia!
    Lihat di
    http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2013/07/05/KL-Trillion-residential-units-unveiled-The-39storey-apartment-will-be-one-of-two-identical-residenti.aspx, KL Trillion residential units unveiled, By LIZ LEE, published: Friday July 5, 2013:

    KUALA LUMPUR: Singapore-based developer Sim Lian Group Ltd has launched the second portion of its maiden project KL Trillion – a block of luxury serviced residences located along Jalan Tun Razak.

    The 39-storey apartment will be one of two identical residential towers which have a combined gross development value of RM864mil. There will be 168 units of apartment in each block in eight different configurations.…The company’s subsidiary, Perumahan SLG Central Sdn Bhd, will be overseeing the construction of both towers.

    ……“We intend to acquire more land in Malaysia. Kuala Lumpur is always a good choice but we’re open to opportunities in Penang and Iskandar Malaysia, which is all the rage with Singaporeans now,” construction subsidiary SLC Sdn Bhd director Lau Cheng Piw said…..

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3