bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Jun 2013

Sistem Pilihan Raya Tidak Islamik Atau Mempergunakan Agama Untuk Meraih Undi???


Peguam BN, Nor Azli Ahamed mendakwa, Pas menggunakan banyak pengaruh tidak wajar, antaranya Azhar dan Ustaz Zahazan Muhammad, bagi menarik sokongan pengundi di Kelantan.

“Antara penggunaan bahan kempen salah itu boleh dilihat di seluruh Kelantan seperti papan tanda memaparkan gambar Ustaz Azhar Idrus dengan kata-kata yang mempengaruhi dari segi kerohanian dan agama.

“Sebenarnya ini ialah satu kesalahan mengikut Akta Pilihan Raya 1954 di bawah Seksyen 9, iaitu pengaruh tidak wajar,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di luar pejabat itu, semalam.

Petisyen itu difailkan calon kerusi masing-masing melalui Tetuan Mohd Ilyas and Co di hadapan Pendaftar, Noor Haslinda Che Seman, pada jam 2.30 petang.


Komen Penulis;


Sepintas lalu... Ianya seperti memisahkan agama dengan politik...

Tetapi sekiranya diperhalusi, di manakah letaknya Islam Pas???

Hudud - cuma janji manis...

Modal kempen - fitnah dan tohmahan...

Rakan sekutu - mereka yang menyokong LGBT, pluralisma, dll..


Artikel penuh klik sini.

3 comments:

  1. Jujurnya, secara halus jika benar ini dtg dari azhar idrus? Maka kerajaan BN adalah bukan kerajaan islam. Hanya PAS kerajaan islam. Azhar dah meletakkan hukum secara halus dan secara terang.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum semua,

    Iklankan produk dan perniagaan anda atau barangan terpakai yang ingin anda jual di laman web www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Saya budak baru belajar, tak tau sangat tentang Islam...so tolong beri 10 sebab kenapa PAS lebih Islam dari UMNO...ok lah 5 sebab cukuplah. Saya tunggu jawapan dari orang2 PAS atau penyokong2 PAS.
    Mohon sangat sangat. Terima kasih.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3