bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Apr 2013

Ustaz Azhar Idrus Nafi Fitnah Ulamak Umno Dapat RM 15 Ribu???



Sumber klik sini.

Hafsh bin Ashim meriwayatkan," Rasulullah bersabda, Cukuplah seseorang itu dikatakan sebagai pendusta, kalau dia menceritakan semua yang dia dengar".

Kita ni sekarang cuma bersandarkan kepada cakap2 ustaz....

Yang petah bercakap dan pandai buat lawak tu kita yang ingat bagus dan alim sangat...

Sebab itulah Islam menyuruh kita menuntut ilmu dan tidak beriktikad secara membabi buta...

5 comments:

  1. ustaz pelawok

    ReplyDelete
  2. Azhar Idris tak layak dipanggil ustaz kerana bukan berlatar belakangkan bidang agama ! Dia berlatarbelakang bidang muzik......Macamana pengetahuan agamanya,tak menyeleweng kah?Untuk mencari agama,belajarlah di masjid dan surau, bukannya boleh didapati melalui parti yang menggunakan agama.......tapi sayang orang seperti ini diangkat dan dipangghil ustaz?

    ReplyDelete
  3. Dlm sessi ceramah beliau ni... selalu sangat dok perli JKKK untuk jadikan bahan lawak...

    ReplyDelete
  4. carilah gru yg mursyid.....ambil contoh imam besar kita dahulu berguru dengan bukan sebarang orang......yg tak tau hujung pangkal ilmu yg di tuntutnya....

    ReplyDelete
  5. Aku tengok sendiri video si azhar ni mengatakan ulama2 muda ini adalah taghut dan menerima gaji 15 ribu seorang...no superimpose..memang si badut ini lah...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3