bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Apr 2013

Orang Islam di Malaysia Perlukan Sebuah Parti Baru Perjuangkan Islam Untuk Ganti Pas!!!



Itu kata Dato' Dr Hasan Ali, salah seorang penyokong kuat DSAI suatu ketika dahulu yang di bawa masuk ke dalam Umno sehingga menjadi Pengarah Pusat Islam, sanggup keluar dari Umno dan hilang pangkat dan jawatan kerana DSAI dipecat daripada parti. 

Orang kuat Pas yang sanggup bertegang urat mempertahankan akidah orang Islam di Selangor dan menentang penjualan arak secara berleluasa di kawasan perumahan orang-orang Melayu/Islam. Orang yang sanggup dipecat parti demi kerana perinsip dan tidak mahu tunduk pada arahan DAP.

Anda bagaimana???

Kalau setakat kenal DSAI daripada jauh...

Kenal pemimpin2 Pas daripada jauh...

Baik rentikan sahajalah sokongan anda yang merugikan agama, bangsa dan negara tu.

1 comment:

  1. Saya bersetuju, Sebuah parti Islam baru yang khusus memperjuangkan islam secara berhemah, progresif dan mudah mendekati dan didekati pelbagai kaum perlu ditubuhkan. Walaupun saya penyokong Kerajaan sedia ada kini, namun jika ada parti ISLAm yang lebih baik memeprtahankan ISlam, Raja dan bangsa Melayu serta memperjuangkan ISLAM dan perlaksanaan hudud secara berhikmah maka sememangnya saya BERSETUJU. Moga InsyaALLAH akan terjadi suatu hari nanti.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3