bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Apr 2013

Nik Aziz Dakwa DAP Terima Islam - Sebab Itu Hudud Tiada Dalam Manifesto Pakatan Rakyaat!!!


KOTA BHARU 9 April - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang semakin terdesak selepas mendapat tentangan golongan ulama dan tahfiz yang membuat deklarasi mengundi Pas adalah haram mendabik dada kononnya Pas berjaya mendidik DAP menerima Islam.

Beliau mendakwa, perjuangan Pas yang selama ini berkeras mahu menegakkan undang-undang Islam berjaya selepas DAP menyatakan hasrat mahu menggunakan logo Pas dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 sekiranya parti tersebut diharamkan oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS).

Walau bagaimanapun, Nik Abdul Aziz tidak mengulas kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang jelas menolak pelaksanaan undang-undang hudud dan kenyataan berterusan pemimpin DAP menentang keputusan Majlis Syura Ulama Pas yang menolak kalimah Allah digunakan bukan Islam dalam Bible.


Artikel Penuh klik sini.


Komen Isac;

Kalau mak "kelentong" tu agak2 lah....

Janganlah sampai nak berpolitik punya pasal sampai orang melebel ahli politik berpendidikan agama pun cakap2 nya "X boleh dipakai!!!"

5 comments:

  1. pok nik, pok nik....sedar kah pok nik bahawasanya DAP memperkudakan PAS utk raih undi org MELAYU sahaja! bukan kerana DAP terima islam, apatah lagi hukum HUDUD!! masihkah pok nik ingat lg kata2 karpal POOSING yg mengatakan "over my dead body" bila PAS menimbulkan hukum HUDUD?

    ReplyDelete
  2. KESIAN DENGAN FIKIRANNA YANG BENAK BEGINI RUPA.
    ORANG TENTANG HUDUD, DIA KATA TERIMA ISLAM.
    ORANG YANG SAH ISLAM, SOLAT, PUASA, HAJI DAN ZAKAT DI TUDUH KAFIR.
    SOMETHING IS WRONG SOMEWHERE DENGAN OTAK DIA, UNLESS DIA BETUL BETUL ULAMAK ISLAM SEJATI.
    OTHERWISE IN MAIAN POLITIK SAHAJA.

    ReplyDelete
  3. Pok Nik dah balik pada zaman kanak-kanak,makan taik pun tak apa,nyanyuk.

    ReplyDelete
  4. aku kesian dengan para ahlul bahalol PAS...kena kencing hidup hidup ngan pok nik.....setakat DAP nak tumpang logo PAS, dah gah kata kafir harbi ni terima islam.....jgn harap ler kafir ni nak terima islam.....OVER MY DEAD BODY!!!!!

    ReplyDelete
  5. Terlalu cetek pemikiran politik TG Nik Ajis. Karpal Singh dah kata "over my dead body" dengan negara islam, Tg Nik Ajis masih juga kata DAP telah terima islam. Nik Ajis ta tahu kah nawaitu yang tersirat oleh DAP mengapa mereka nak gunakan Logo PAS? Sampai kiamat pun DAP tidak akan menerima negara islam yg diperjuangkan oleh PAS. Kalau beginilah cara Nik Ajis berpolitk tidak mustahil PAS akan terrkubur dalam PRU13 nanti.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3