bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Apr 2013

Menghadiri Pengkebumian TKP Datuk Shaharuddin Ibrahim Hanyalah Kempen Politik Buat Husam???

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein membidas Datuk Husam Musa yang dalam ceramahnya di Presint 3, Putrajaya, malam kelmarin, mendakwa pembunuhan Timbalan Ketua Pengarah KDRM, Datuk Shaharuddin Ibrahim ada kaitan dengan rasuah kerajaan.

Hishammuddin berkata, kenyataan calon Pas bagi kawasan Parlimen Putrajaya itu adalah biadap dan sama seperti kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tian Chua berhubung kejadian pencerobohan Lahad Datu. 


Husam katanya patut berhati-hati kerana kata-katanya boleh menyinggung perasaan penjawat awam di seluruh negara. 

"Beliau tidak bertanggungjawab kerana mengaitkan kematian pegawai Kastam tersebut dengan rasuah," katanya kepada pemberita selepas Majlis Pecah Tanah Pembinaan Kuil Sri Maha Mariamman di sini hari Sabtu.


Komen Isac;

Itulah cara Pakatan Rakyaat berkempen...

Mereka tidak mampu berbuat sesuatu untuk rakyaat, strategi kempen mereka hanyalah melemparkan fitnah2 jahat dan tidak bertanggung-jawab.


2 comments:

  1. kurang hajarr punya husam.....org meninggal yg jalankan tugas utk negara pun nak politikkan...

    apa jasa ko husam oii pada org gomenn??? nak buang kakitangan gomen ada laaa....harkkktuihh

    ReplyDelete
  2. Yang pasti insiden tersebut berlaku sejak Husam dan pencacainya buat kacau di Putrajaya. Jika Tony Pua DAP nak buang penjawat awam Melayu kononnya penjawat awam Melayu suka rasuah, Jeneral (Bahlul) Hashim gelar penjawat awam 'kera jagaan'. Masihkan lagi penjawat awam nak sokong fuckatan lagi?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3