bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Apr 2013

Johor "Kubur" Buat Lim Kit Siang Hasil Perangkap Anwar???

Beliau mungkin terlupa...Bahawa anaknya dahulu telah pernah memburuk2kan Negeri Johor....
 
Pastinya rakyaat Johor berdendam dengan keluarga beliau.
 
Cara terbaik untuk membalasnya adalah dengan tidak mengundinya dalam PRU 13 nanti.
 
Siapa tahu, Anwar Ibrahim telah memberikan pengundi2 di Gelang Patah peluang "manis" untuk "membalas dendam"  (sweet revenge) terhadap keluarga Lim.
 
Artikel berkaitan klik sini.

3 comments:

  1. Lim Kit Siang mula rasa manis kemenangan dengan darah ikan kembung pada 13 mei 1969. Rakyat Johor akan beri Lim Kit Siang rasa duri ikan sembilang pulak!!!!

    Suruh dia balik Penang, bukankah dia sudah tukar negeri kelahiran?

    ReplyDelete
  2. Orang yang pernah mengkhianati sahabatnya untuk memenangkan musuh pasti satu masa nanti akan mengkhianati musuhnya itu juga. Orang begini tidak boleh dipercayai buat selama-lamanya.

    Sokong BN hidup selamat. Insya Allah.

    ReplyDelete
  3. Semakin hampir tarikh mengundi dalam PRU 13 ni, semakin jelas DAP dan LKS kelihatan amat gelabah menghadapi pertandingnnya yang "mungkin" akan berlaku di Gelang Patah Johor. Keresahan LKS semakin nyata apabila beliau cuba memujuk bekas pemimpin DAP yang pernah mewakili Parlimen Kluang supaya keluar dari persaraan. Saya berharap pemimpin berkenaan tidak melakukannya kerana sekiranya LKS dan DAP benar-benar ikhlas mempelawa semula pemimpin ini, mengapakah pemimpin ini tidak diangkat menjadi pemimpin DAP di peringkat pusat sedangkan beliau telah menang Parlimen Kluang sejak PRU kedua lagi (kalo tidak silap saya).

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3