bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Apr 2013

Guna Logo Pas - Bukti Pas dan DAP 2 × 5 Memusuhi Islam?

KOTA BHARU - Tindakan DAP yang mahu menggunakan logo Pas dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) membuktikan parti itu tidak lagi takut kepada perjuangan Islam yang dibawa pihaknya.

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, tindakan DAP yang mahu menggunakan lambang Pas  juga  menunjukkan kesepakatan Pakatan Rakyat yang sebelum ini didakwa tidak bersatu dalam perjuangan.

Sumber klik sini Politik - Sinar Harian

Komen Isac;

Pas terbukti X Islamik apabila menerima LGBT, Pluralisma, Liberalisasi, Buang Hudud, Terima Peminpin Rendah Akhlak, fitnah, tohmah, caci-maki dll.

Dah sama mcm DAP, jadi apa yang nak dihairankan? Cuma Nik Aziz sahaja perasaan Pas perjuangkan Islam.... Nik Aziz X Dapat Bezakan Antara Pas Dengan Islam?

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

  1. Ini adalah strategi terbaik DAP untuk mengelirukan orang melayu. Secara psikologinya, orang melayu pasti tidak akan memberi undi kepada DAP, tetapi dengan menggunakan logo pas, maka kita akan lihat sesuatu yang pasti diluar jangkaan kita nanti.

    ReplyDelete
  2. kalau dah jual kalimah ALLAH, apa lagi yang tinggal?

    soul, jatidiri, jiwa, azimat dah hilang, hancur lebur.

    ReplyDelete
  3. Nampaknya sampai disini sahaja aku boleh bertahan didalam jemaah PAS. Malu aku pada rakyat malaysia. pemimpin pas yang ada pada hari ini sanggup mengadaikan semuanya, sehingga bendera dan lambang pas sangup diberi pada penggunaannya kepada rakan yang telah terang bukan islam. sepatutlah ulamak mengharamkan umat islam mengundi pas dalam PRU 13 ini. haram itu samalah seperti orang melau islam memakan daging babi. Maafkan aku kerana tidak sanggup berada dibawah pas. aku berharap sahabat ku yang ada maruah diri tinggalkan pas.

    ReplyDelete
  4. DAP jolok juboq PAS, Pas sikit pun tak perasan.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3