bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Apr 2013

Gempar!!! Wan Azizah Berdosa Besar Kerana Buka "Tembelang" Anwar???

Jika benar bagai apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir bahawa Wan Azizah pernah menulis surat setebal 18 "kajang" mengesahkan kisah  tabiat  suaminya dan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail juga dikatakan pernah berjumpa Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali menangis mengadu mengenai perangai Datuk Seri Anwar Ibrahim masa beliau Timbalan Perdana Menteri dulu.

Maka tidak keterlaluan kalau penulis mengatakan bahawa Wan Azizahlah sebenarnya yang menjadi punca kepada pemecatan DSAI pada tahun 1998 kerana sebelum ini Tun Mahathir begitu mempercayai suaminya itu.

Walaupun mungkin pengaduannya itu adalah dengan hasrat agar Tun Dr Mahathir dan Tun Dr Siti Hasmah dapat menasihati Anwar yang dianggap sebagai anak, sebaliknya telah membawa kepada pemecatan suaminya kerana Tun Mahathir merasakan "kesalahan" yang dilakukan oleh Anwar adalah terlalu besar dan sehingga menyebabkannya tidak layak untuk menjadi PM Malaysia yang seterusnya.

Mungkin kerana merasa "bersalah", maka selepas daripada peristiwa itu Wan Azizah  dilihat sentiasa berdiri teguh di belakang suaminya... Tidak kiralah bila timbul isu Liwat I, seks story dengan wanita2, dengan lelaki2, Liwat II, China Dol, video dengan lelaki, pengkhianat dana Yahudi, pengkhianat Sabah dll... Malah beliau juga terlibat di dalam memfitnah Tun dan kerajaan Malaysia pimpinan BN meracuni suaminya dengan racun Arsenik semasa di dalam tahanan dan bakal pula disuntik dengan virus HIV demi untuk mengundang kemarahan rakyaat.

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Saya cuma menjangka surat setebal 18 mukasurat itu dikemukakan kepada Dr Mahathir tidak berapa lama selepas Anwar dipecat, bukan sebelumnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3