bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Apr 2013

Gempar!!! Orang Kanan Hj Hadi pun Ada Rakaman Video Seks???


SEKARANG terjawablah persoalan kenapa Presiden PAS, Hadi Awang, menggunakan alasan video seks sebagai besi dan tidak boleh dijadikan bukti.  Rupa-rupanya Hadi bersiap sedia dengan kebarangkalian di masa hadapan orang kanannya sendiri akan terlibat dengan perkara tersebut.

Video Anwar rupanya hanyalah satu alasan saja, sebetulnya nak protect orang kanan dia. Ini bukan sebarang kanan, tapi betul-betul kanan.  Masa Hadi jadi MB Terengganu sepenggal dulu, orang inilah sebenarnya yang menguruskan kerajaan negeri, cuma tidak bergelar MB saja.  Kebetulan dia ada pengalaman menjadi Timbalan Menteri dalam kabinet Tun Hussin Onn dulu – sewaktu PAS masih dalam BN.

Hadi?  Dia bodoh, slow, lembap, bukan tahu apa benda pun.  Semuanya keputusan penting berkaitan pentadbiran kerajaan negeri, dilepaskan kepada orang kanan ini untuk  mengendalikannya sementara dia hanya tukang angguk dan sign saja

Sebab itulah sudah 2 penggal sejak kali terakhir PAS perintah Terengganu, rakyat negeri tersebut serik nak memilih PAS sebagai kerajaan negeri sekali lagi.  Sehinggakan dalam keadaan terburuk UMNO pada 2008, PAS masih gagal untuk menang di Terengganu, tak macam pilihanraya ke 10 pada 1999.

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3