bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Apr 2013

Anwar Cuba Memperbodohkan Rakyaat Kelantan Atau Rakyaat Kelantan Memang Bodoh???


Di  Tanah Merah Ketua Umum PKR,  Datuk Seri Anwar Ibrahim cuba menipu orang2 Kelantan dengan menjelaskan pertemuannya dengan bekas gabenor Mindanau, Nur Misuari adalah atas peranannya membawa keamanan serantau dan ia berlaku ketika beliau memegang jawatan timbalan perdana menteri.


Dakwa beliau perjumpaan tersebut dibuat ketika masih memegang jawatan sebagai timbalan perdana menteri dan menerima jemputan Presiden Fidel V Ramos bagi membantu  menyelesaikan perdamaian antara Filipina dan Barisan Pembebasan Nasional Moro (MNLF).

"Saya diundang sebagai timbalan perdana menteri  ke rumah  Presiden (Filipina) Ramos. Beliau kemudiannya menelefon Nur Misuari dan minta saya pujuk Musuari bagi menyegerakan proses damai tersebut.

Artikel penuh klik sini.

Itulah Anwar Ibrahim bukan setakat selalu mengambil kredit di atas usaha orang lain... Beliau juga gemar berbohong...

Macam mana wajah di atas, dengan "copok di muka" jelas kelihatan.... Berani  Anwar mengaku ianya gambar yang diambil hampir 20 tahun dahulu??? 

Anwar sewajarnya sedar bahawa anak2 Kelantan kebanyakkannya bijak pandai belaka serta ramai di antaranya lulusan universiti hasil dasar2 yang dilakukan oleh kerajaan BN. Jestru kalau nak menipupun agak2 lah....


3 comments:

  1. TU GAMBAR...TAK TIPULAH PAPA HOMO....ITU GAMBAR BUKAN ZAMAN MUDA HANG TU GAMBAR HANG DAN NUR MISUARI DAH TUA KEREPOT....AWAT TAK NANYI LAGI LAGU SABAH NAK HILANG...KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  2. badigol je yg percaya gambar tu masa anwar jd timbalan pm. uban atas telinga tu bila masa tumbuh? cam sial la anwar ni. nanti ko, rakyat akan ajar ko balasan menipu...

    ReplyDelete
  3. Kalau Anwar sering memburuk-burukkan Malaysia di luar negara, orang tidak hairan kalau Anwar sanggup bersekongkol dengan anasir luar untuk kucar-kacirkan Sabah.
    PRU lepas, Anwar tabur janji dengan kaum India, hingga tertubuhnya Hindraf untuk meraih undi. Kemudian Anwar langsung tidak ada secebis pun rasa kesian pada kaum India / Hindraf. Janji dulu untuk masa dulu, agaknya itulah prinsip yang dipegangnya selaras dengan amalan pragmatisme.
    Apa lagi yang Anwar belum cuba dalam agenda politiknya. Mungkin ramai tidak sedar, PAS semakin susut nilai keislamannya akibat penangan licik Anwar.

    Namun orang Melayu masih teruja dengan lakonan pentas beliau....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3