bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Feb 2013

Usaha Terdesak Untuk Memenangi PRU 13 - Berita Najib Letak Jawatan PM Tersebar!!!!

Artikel penuh klik Nasional - Sinar Harian

Penafian ini telah dibuat susulan daripada sistem e-Akhbar dan e-Press milik jabatan penerangan yang disyaki telah digodam dengan penyiaran dua kenyataan - 'Memo Permohonan Rakyat Malaysia dan Perdana Menteri Secara Rasminya Meletak Jawatan.'

Dah terdesak sangat kot dia orang ni?

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. kalau ye pun, sabar leeee...pru 13 dah nak dekat.
    tak lojik najib nak letak jawatan.....sesiapa yg bodoh aje yg akan percaya.

    ReplyDelete
  2. Aduhai knp le bebal sngt blogger ni,Tk kn lh perletakan jawatan PM,PR blh menang PRU13.Madey lepas jawatan Pak Lah jd PM.Pak Lah letak jawatan Najib jd PM.Kerajaan masih parti yg sama.Lojik le sikit bro!

    ReplyDelete
  3. Sedarkah kita orang2 Pas.

    Isu kalimah Allah ini tidak akan mencalarkan imej islam yang ada pada Pas jika tidak kerana tindakan Presiden Pas memberikan persetujuan tanpa terlebih dahulu merujuk kepada Majlis Syura Ulamak.

    Walau pun Hadi Awang menyetakan persetujuan kepada keputusan Majlis Syura Ulamak melarang kalimah Allah dalam bible. Tetapi selagi dia tak buat kenyataan terbuka membatalkan persetujuan Pas pada 8 Jan 2013, maka PR tetap menerima pakai bahawa Pas bersetuju kalimah Allah dalam bible bahasa melayu.

    Kecelaruan dalam Pas yang berlaku mutakhir ini adalah berpunca daripada Hadi Awang. He is the culprit and he is the bandit.

    Ini pendapat peribadi saya sebagai seorang pemimpin kecil dalam Pas. Hadi Awang sudah tak layak memimpin gerakan islam yang dibawa oleh Pas. Hadi Awang sudah tak layak memimpin Pas. Hadi Awang juga sudah tak layak digelar ulamak. Gelaran Ulamak hanya sesuai untuk orang yang sanggup mempertahankan kesucian Allah. Gelaran Ulamak hanya sesuai untuk orang yang mahu mengakui bahawa Allah adalah tuhan bagi orang islam dan bukan tuhan kepada orang dari agama lain.

    Saya secara fizikal masih bersama dengan Pas kerana faktor masyarakat setempat, tetapi dari segi hati dan undi .... minta maaf lah selagi Hadi Awang masih memimpin Pas.

    Pas Pendang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3