bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Feb 2013

Pembangkang Akan Akur Apa Juga Keputusan PRU 13???


Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub berkata, Najib tidak perlu takut sekiranya Pakatan Rakyat (PR) tewas pada PRU13 kerana sejarah membuktikan pembangkang tidak melakukan huru hara sejak merdeka.Menurutnya, kenyataan itu sepatutnya ditujukan kepada kepimpinan BN yang tidak pernah merasai kekalahan di peringkat pusat.

“Tidak perlu bimbang, pembangkang tidak akan melakukan huru hara seperti yang didakwa. Kami akan menerima keputusan dengan berlapang dada, apa yang dirisaukan adalah dari pihak lawan.

Yang jelas Pakatan Rakyat yang masih bertanding dalam PRU negara sentiasa menunding jari menuduh SPR berat sebelah setiap kali mereka kalah. Sebaliknya bila me ang mereka membisu seribu bahasa.


Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

  1. Ya PAS ok. tetapi PKR atau DAP?

    Yang selama ni buat huru-hara Siapa? UMNO/BN ke? Demontrasi jalanan. Baring atas jalan raya siapa ya? menipu kena tetak dengan pedang samurai, baju terguris tetapi badan kebal tak apa-apa , parti mana ya!...

    Lontar, tendang, terajang dan terbalikkan kereta polis dari parti mana ya!.. PAS, DAP atau PKR?

    Fikir-fikirlah

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3