bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jan 2013

Kuasa Melayu Tidak Akan Terhakis di Bawah Pakatan Rakyaat - Khalid Samad



Dari segi bilangan kerusi iaitu jumlah kerusi MP Melayu yang dimenangi oleh Pas, Umno dan PKR memang lah sama.

Masalahnya kerusi MP Melayu  yang dimenangi Umno pastinya akan lebih banyak berbanding yang dimenangi oleh Pakatan Rakyaat. Jika Pakatan Rakyaat menang dengan "majoriti mudah", suara MP Melayu dalam Pakatan Rakyaat hanyalah ibarat "melukut ditepi gantang". Umpama, "anjing menyalak bukit".

Lihat sahaja apa yang berlaku sekarang ini, bagaimana "suara" Pas yang kononnya  parti yang memperjuangkan Islam, demi undi bukan Melayu telah tenggelam dalam isu kalimah Allah, dakyah Kristian, hudud dan lain-lain...


Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. "Kuasa Melayu Tidak Akan Terhakis di Bawah Pakatan Rakyaat - Khalid Samad"
    -----------------------------------------------
    MUNGKIN(?) kalau parti anda yang dominan...... la ni ....sori to say...... habuk pun tak boleh caya!

    ReplyDelete
  2. Baru menang 4 negeri..puak Melayu mcm korang dah 'jual' Melayu pd Dap...ko nak kata kuasa Melayu tak hilang jika PR menang PRU 13? alamak...buat istikharah tiap malam dulu baru boleh cerita pasal PR berangan nak menang...udah-udah ler jual agama dan bangsa sendiri En Khalid oiii...takut2 bila nak mati nanti..darah mengalir busuk tak henti2 ..niaya ko.!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3