bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Jun 2012

Pemimpin dan Isterinya Yang Anda Selalu Caci dan Fitnah Sedang Melakukan Ibadah Umrah Lagi!!!



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dan anak, Nor Ashman Razak (dua dari kiri) menunaikan umrah di Masjidil Haram, semalam. Turut kelihatan, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom (kiri).




Najib Tun Razak yang berada di Arab Saudi untuk memberikan penghormatan terakhir kepada Putera Mahkota Nayef Abdul Aziz Al Saud yang mangkat Sabtu lepas di Jeddah  sempat menunaikan ibadah umrah bersama isteri, anak lelaki dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

Alhamdulillah... Sejak menjadi PM sejak 3 tahun yang lepas, beliau sekurang2 nya telah 3 kali mengerjakan umrah dan sekali mengerjakan haji.

Inilah pemimpin yang sebahagian daripada kita selalu caci dan fitnah. Sumber klik sini.

3 comments:

  1. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. - Sheikh Anwar Al....tak teriongin ke nak buat UMRAH...nanti bolehlah jumpa dgn kerabat diraja arab saudi...' bila balik nanti boleh cerita menjadi Tetamu Di Raja....!!!! :)

    ReplyDelete
  3. al juburi nak pijak bumi mekah takut,,,,takut kena telah dgn bumi,,,banyak pembohong kepada rakyat.......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3