bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Jun 2012

Bukti Kukuh Mengapa Bersih 3.0 Tidak Diadakan di Stadium???


Inilah sahaja yang hadir ke 'Himpunan Hijau ke Putrajaya' yang diadakan di Stadium Darul Aman.


Boleh dikira dengan jari berapa jumlahnya...


Kalau buat di Dataran Merdeka, pasti pengunjung2 Jalan TAR pun akan mereka dakwa sebagai penyokon2 mereka. Sumber klik sini.

3 comments:

  1. BNSupporterYangRileks2 June 2012 at 13:50

    bro, gua penyokong BN jugak tapi kadang-kadang dalam menyampaikan maklumat mestilah sampaikan dengan betul, bro ambik gmbar yg part view bawah je , cuba ambik view penuh, hampir keseluruhan stadium penuh, kadang-kadang kita kene jujur dgn diri kita untuk menyampaikan berita dengan telus, kalau benda tu salah, tetap salah, walau dilakukan oleh parti mana sekalipun :)

    ReplyDelete
  2. aku sokong tajuk penulis...mmg la hampir penuh...tp nampak sgt Harakah menipu ckp 100k..kapasiti stadium tu 30k ++...campur tgh padang...adalah dlm 40k++...so...betul la kata penulis...kenapa diaorg xberani nk buat BERSIH 3.0 dlm stadium merdeka...sbb BERSIH 3.0 aritu pun dlm 30k je yg hadir...klu buat dlm stadium merdeka yg kapasitinya besar..confirm malu sbb separuh stadium je...

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan Admin,

    Mohon izin utk linkkan blog saya di sini.

    Link blog saya : http://ibm-akusayangumno.blogspot.com/

    p/s : Blog tuan telah saya linkkan di blog saya. Terima kasih dan selamat berjuang!!! ~ IBM

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3