bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 May 2012

Bersih 3.0 - Mana Satu Yang Betul ni???




Anda ingat macam mana???

Apa yang pasti foto bawah lebih kualitinya lebih baik. Tetapi ianya didakwa oleh blogger Pakatan Rakyaat dirakam daripada Bersih 2.0.






Kat bawah ni motornya...


Kedua2 foto juga sebenarnya diambil dari sudut yang agak berbeza tapi pada tempat yang sama dan dalam sudut yang sedikit berlainan.

Lihat kedudukan guitar di kepala lelaki berhelmet berwarna merah hati (dalam bulatan kuning). Pastinya ianya adalah dua foto yang berlainan daripada sudut ianya diambil.

Apapun ada dua lelaki yang sama berada di dalam kedua2 foto di atas yang dibulatkan dengan bulatan warna biru dan hijau. Tetapi kedudukan mereka juga dilihat berada dalam posisi yang sedikit berlainan.


Foto di bawah telah digunakan untuk "membela" diri "mereka" kononnya lelaki yang menyepak polis adalah "polis yang menyamar". Walaupun foto kedua2nya tidak sama tapi buat pengikut yang telah dibutakan mata dan hati mereka, Anwar tetap dislihat "suci".






Samada Bersih 2.0 atau 3.0, yang jelas kedua2 wajah di atas ini bukannya orang yang sama!!!  Bersihkan hati anda daripada perangska!!! Anda akan dapat melihatnya. Anda kata mahu mewujudkan "New Malaysia dan Better Malaysia for All!!!".


Jadi jangan terlampau "dibelenggu" dengan teori "Konspirasi" yang selalu dimainkan oleh Anwar!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3