bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 May 2012

Agak2 Kalau Anwar Jadi PM, Berapa Ramai Yang Akan Kena Letup Dengan C4???


Pakatan selalu mengaitkan pembunuhan Mendiang Alantunya dengan DSN, samada atas skandal seks ataupun komisyen bernilai berjuta dollar US. Sejauh mana benarnya tidak pula dapat mereka buktikan.

Apapun budaya membunuh bukannya budaya politik kita, walaupun pernah berlaku tetapi ianya merupakan isu terpencil dan atas sebab peribadi.

Penulis cuma risau jika budaya ini telah meresapi budaya dan masyarakat kita entah berapa ramailah agaknya yang bakal kena letup dengan C4 sekiranya Anwar Ibrahim menjadi PM nanti.

Sebabnya terlalu ramai wanita yang dikaitkan dengan kehidupan seksualnya termasuklah juga lelaki.

2 comments:

  1. Sorry bro tajuk nie mengarut pada pandangan Gua..Apa kah merka 'PEMERINTAH' berbuat demikian kalau sekadar nak melenyapkan musuh2nya.Mimpi terus lah bro.Yang PASTI semuanya akan di'bisu'kan D tangkap dan disimpan tanpa pengetahuan umum . lebih teruk dari ISA ..

    Attiq

    ReplyDelete
  2. Inilah yang di katakan posting dah kehabisan modal.

    Ulang cerita yang lapuk dan dah basi.

    Kalau nak cerita baru sila ke blog cikgu pencen

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3