bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Apr 2012

Pakatan Rakyaat Akui Pilihanraya di Malaysia Sememangnya Adil!!!

Kalau tak adil.... Mengapa mereka tidak pulaukan sahaja PRU 13 nanti???

Dalam pada mencemuh dan memfitnah pilihanraya di negara ini sebagai tidak adil, mereka telah menang 5 buah negeri dalm PRU 12 yang lalu...

Memang kaki suka gempak dan buat kecoh.... Kalau menang, dia diam tapi kalau kalah bising satu dunia kononnya tak adil... Memang manusia yang mempunyai ciri-ciri sifat munafik... Kalau bukan Islam tu boleh lah kita terima... Ini parti yang kononnya "paling" Islam dalam Tanah Melayu ni pun sama aje tingkah lakunya....

Bayangkan kesemua tuntutan Bersih telahpun dipenuhi kecuali masa berkempen yang mereka mahu supaya dilanjutkan daripada 10 ke 21 hari sahaja yang ditolak, tetapi mereka masih juga mahu mengerah pengikut2 mereka untuk membuat demonstrasi bersih 3.0 pada 28 April ini.

Macam mana mengundi mereka akan dijamin syurga, betul2 kawan X faham.... Artikel penuh klik sini.

Semoga Allah s.w.t. memerlihara keimanan kita, kesejahteraan rakyaat dan negara ini daripada anasir2 yang tidak bertanggung-jawab ini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3