bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Apr 2012

Ambiga Bekas Presiden Majlis Peguam "Diperbudak-budakkan" Oleh KJ???


Suatu hakikat yang nyata, Datuk Ambiga bukanlah tandingan KJ. Datuk Ambiga yang pernah menjadi presiden Majlis Peguam terbukti masih belum cukup "bijak" dan banyak tuduhannya terhadap kerajaan sebenarnya dibuat kerana beliau tidak tahu keadaan sebenar, perasangka buruk ataupun berniat jahat.

Walaupun mungkin pujian penulis ini akan menyebabkan blogger2 yang anti KJ meminggirkan blog "bumiyang", apa boleh buat.

Bagi penulis, "Give credit where credit is due".

Sebagaimana Anwar, KJ juga adalah seorang pemidato yang baik.

Bukan calang2 orang yang boleh mengalahkan mereka.

Mungkin itulah kelebihan DS Najib, beliau nampak kelebihan KJ, beliau nampak sumbangan para blogger, beliau nampak sumbangan para pesilat, beliau nampak sumbangan peneroka bahkan beliau nampak sumbangan semua dan bijak dalam menggunakan semua sumber yang beliau ada.

Itulah yang sebaik2nya, kerana bak kata pepatah, "bulat air kerana pembetung, bulat kata kerana muafakat".

1 comment:

  1. Anti Peliwat dan Penjilat Peliwat27 April 2012 at 08:52

    Sentimen Anti KJ wujud kerana beliau seolah-olah menggunakan pengaruh bapa mertua die mase bapa mertua die menjadi PM suatu ketika dulu, itu yg buat org ade 'meluat' sket dgn die..aku percaya KJ seorang yg bijak dan capable TETAPI belum masanya beliau menlangkau jauh...berdikit-dikit KJ, jangan rakus macam Anwar yang dgn gelojoh cuba berdesup naik jadi No. 1...tengok akhirnya ape jadi kat die. Aku percaya KJ bagus dan boleh memimpin negara..but NOT NOW.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3