bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Feb 2012

Sejak Bebas Pertuduhan Liwat II - Perut Anwar Dah Buncit Balik???

Datuk Seri Anwar Ibrahim menghadiri rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran PKR Lembah Pantai di Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur, 1 Februari 2012. – Foto oleh Choo Choy May (MI).
Dah buncit balik??? Gulp p p p .... Oh ye... Anwar mana mengaku bahawa dirinya buncit sebelum ni.....Takut2 beliau akan dikaitkan dengan lelaki dalam video "tut..tut".

Anwar kelihatan sangat kurus menjelang keputusan mahkamah Liwat II, samada kerana tertekan kerana takut dipenjarakan ataupun sengaja untuk membezakan diri bengan "lelaki dalam video lucah" hanya Anwar dan Allah s.w.t. sahaja yang mengetahui.

3 comments:

  1. Anda manusia cipataan Allah swt. Allah maha mengetahui apa yang anda lakukan....tak payah berdosta...Allah maha mengetahui....Istifarlah banyak-banyak....

    ReplyDelete
  2. Pelaku seks dlm video dato' eskay mempunyai perut yg buncit. Tp bukan buncit mengandung. Buncit baru kenyang lepas makan. Nuar Berahi menafikan org di dlm video itu adalah dirinya sendiri kerana perut beliau kempis. Macam mana lah tak kempis, kalau dah berak banyak. Bodos punye Nuar Berahi, 100x bodos para penjilat tegar Nuar Berahi. Nuar Berahi akan memanipulasikan apa sahaja alasan utk menafikan pelaku di dlm video tersebut adalah beliau.

    ReplyDelete
  3. anwar tu mayat hidup ! hidup tapi serupa dah mati ....nak kata mati masih bergerak fitnah sana sini !

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3