bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Feb 2012

Sakit Belakang Kronik Tapi Boleh Ceramah Satu Malaysia Sehingga Lewat Malam???


Lagi bukti Anwar menipu??? Dr. Hoogland seorang doktor handalan dari Jerman pun boleh kena kelentong, inikan pulak setakaat kita orang biasa.... Senyum ajelah....

5 comments:

  1. KAN KER DIA NI IMAM MAHDI? MUKJIZAT DIE MAYBE....


    TAK KUASA AKU, MENYESATKAN UMAT ISLAM JER DIER NI

    ReplyDelete
  2. kato oran putih : you have tell 100 lies to cover 1 lie" eden tak pandai perumpamaan oran putih tapi bilo baca ni eden faham. jadi penipuan tu dibuet untuk oran yang taksub pado dio.
    oran yang dipanggil anwar ni dah jolas" dio penipu" dak rakus tak tau mano baik dan buruk sahingga kan ketentuan ALLAH pun dibelakangkan. oran yang dikatokan olih istori nyo sebagai "anugerah tuhan" tapi lihat semacam tu. poi sano sini fitnah ini dikato "anugerah tuhan"? masya allah. Bertubatlah.

    ReplyDelete
  3. kikikiki...kah..kah..kah... RAJA PENIPU MALAYSIA

    ReplyDelete
  4. semua benda dalam dunia ni anugerah tuhan.. tapi anugerah tuhan yang ni kena jadikan sempadan.. bukan tauladan..

    ReplyDelete
  5. Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3