bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Feb 2012

Gempar!!! Lagi Video Anwar di Utube???


Gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib di Batu Caves dan satu lagi Datuk Seri Anwar Ibrahim di Batu Gajah. Yang pasti kedua-dua gambar ini bukan superimpose.

Ia cuma jadi baru untuk dinilai semula dalam kontek ucapan Perdana Menteri semasa menutup Perhimpunan Ulama, Cendekiawan Islam dan Penulis Maya Kebangsaan 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC),Kuala Lumpur pagi Sabtu.

Di depan kira-kira 400 peserta himpunan itu Najib memberi jaminan beliau jaga akidah dan jaga peranannya sebagai pemimpin Islam ketika sambutan keagamaan kaum lain di negara. Malah tempat Najib berucap terletak di luar kawasan tempat penganut2 agama Hindu mejalankan "nazar" mereka.

Sebaliknya Sivaji The Boss, (Anwar) terjebak dalam situasi lebih dahsyat sewaktu menghadiri majlis keagamaan di Batu Gajah lengkap diarak dengan menaiki kereta lembu, dicalit kum-kum dan bergoyang menari di atas pentas seolah-olah sama-sama "meraikan" perayaan hindu tersebut.
 
Penulis telah melihat video Anwar menari-nari di perayaan tersebut. Yang pasti sehari dua lagi ianya pasti akan dimuatkan ke Utube... Melihatkan Anwar yang nampak gembira dan menari tanpa paksaan, jangan pulak nanti UMNO yang dipersalahkan, atas dakwaan  "konspirasi UMNO!!!"
 
Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Hahaha betul betul betul, Anwar menari pun UMNO jugak yg salah, ANwar sundal chinadoll pun UMNO jugak salah walaupun ANwar tahu salah tp nak buat jugak sundal china doll...pendekata UMNO jugak..ANwar betulllll

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3