bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Feb 2012

Badrul Amin Nafi Ditangkap Khalwat Oleh JAIP!!! Lagi Fitnah Umno???


Artikel penuh klik sini.

Kalau mengikut kata Dr Badrul Amin beliau tidak ditangkap berkhalwat kerana hanya ditangkap oleh suami pasangannya beserta beberapa orang samseng. Pegawai2 JAIP hanya datang selepas insiden tersebut.

Tapi yang peliknya apa yang dibuat oleh beliau dengan pasangannya dalam bilik yang sama pada pukul 2:30 pagi? Dengarnya Dr Badrul Amin hanya memakai tuala hotel pulak tu... Macam tak masuk akal...

Kalaulah betul ianya suatu "perangkap", rasanya Kuantan bukannya kawasan yang biasa Dr. Badrul Amin pergi, jestru pastinya "pergerakkan beliau" susah untuk dipantau. Kecualilah ianya berlaku di Selangor tempat Dr Badrul "mencari makan".

Tapi kalau dilihatkan kepada kisah moral pemimpin2 PKR ianya bukan lah  sesuatu yang memeranjatkan...Kisah Ketua Umum PKR dengan budak pembancuh kopinya, kisah Eli dan pasangan yang masing2 dari PKR, ADUN Kedah PKR bersekedudukkan dll.

Apapun kita tunggu laporan daripada JAIP.

3 comments:

  1. padan muka...kena muka sendri...lain kali mulut jangan bacul sangat...hahaha

    ReplyDelete
  2. mengata sangat kat ustaz asri

    ReplyDelete
  3. mngata sangat...kan dan kna

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3