bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Dec 2011

Senangnya Dalam Hati!!! Semua Orang Aku Kelentong???

Walaupun sering menunding jari memfitnah kononnya mahkamah di Malaysia tidak telus, berat sebelah dan dikuasai oleh parti pemerintah.

Hakikatnya beliau telah lebih 50 kali menangguhkan proses perbicaraan kes liwatnya sepanjang tempoh 3 tahun atas sebab yang beliau sendiri yang mengetahuinya....

Adil ke buat macam tu???

Tidakkah itu bermaksud menafikan hak Saiful untuk mendapatkan keadilan???

Melambat-lambatkan perbicaraan akan meletakkan mangsa liwat (sekiranya ianya benar-benar berlaku) dalam emosi tertekan, malu berjumpa khalayak dan terasa dizalimi bukan sahaja oleh pelaku, tetapi juga oleh sistem perundangan dan masyarakat kerana dilihat sebagai "bersengkokol" dengan pelaku???

2 comments:

  1. SALAM BRO, MUNGKIN HAKIM NAK BAGI SELUAS LUAS PELUANG PADA MANGKUK NI AGAR KEADILAN DITEGAKKAN, AKHIRNYA HAKIM HUKUM CAMPAK DIA DALAM PARLIMEN SUNGAI BULOH DIA TAK BOLEH NAK KATA APA MASA DAH SECUKUP DIBERI.

    ReplyDelete
  2. Kalau ada live show Maharaja Pembohong Mega di Malaysia ini maka sudah tentu anwar pemenang unggul sepanjang abad.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3