bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Oct 2011

Terhangat PRU 13 Cuma Akan Dilangsungkan Pada 2013???



PRU 12 bulan Mac 2008, jadinya kalau buat awal 2013 pun masih sempat lagi tu...Dr Dzul ni kena sepak jugak dengan DSAI nanti...

Pandai-pandai bagi lesen pada Umno untuk buat PRU lambat-lambat....Sedangkan Pakatan sejak sebaik PRU 12 tamat sahaja sudah asyik buat "cerita" dan andaian kononnya BN akan jalankan PRU awal sebab nakkan majoriti 2/3 Parlimen.

Sehinggakan rakyaat Malaysia juga diheret untuk berpolitik hampir setiap hari demi untuk mengekalkan momentum sokongan rakyaat terhadap mereka seperti dalam PRU 12 lalu...

Nampaknya lebih lama lah DSAI nak kena menunggu dan berangan-angan nak jadi PM....

Tetapi secara peribadi, walaupun PKR menang dalam PRU 13 nanti pastinya Anwar bukanlah calon PM yang sesuai selagi kes Liwat II nya masih tertangguh... Ini adalah kerana pastinya Pakatan yang selama ini mendakwa pemimpin-pemimpin mereka "bersih" tidak mahu terpalit dengan "skandal seks" sekiranya DSAI nantinya terbukti bersalah!!!

3 comments:

  1. SALAM,DS NAJIB DAH BACA SEMUA HELAH TU BRO, DEPA INGAT DS NAJIB DUNGU MCM DIORANG KE.

    ReplyDelete
  2. Janji pakatan rakyat kepada penduduk Selangor sebelum PRU 2008 banyak belum ditunaikan, jadi YB Zul jangan cuba nak cabar PM pulak. Ramai kini yakin PM Najib akan kotakan janji kepada rakyat. Sebelum pru 2008 ramai terpedaya dengan janji manis dibuat oleh calon parti pembangkang. Realitinya bila dah berkuasa di Selangor banyak yang omong kosong sahaja. Pelbagai masalah besar berlaku Selangor yang menyinggung hati orang Melayu. Kemungkinan besar selepas PRU 13 ramai pemimpin pembangkang tersungkur.

    ReplyDelete
  3. blh bgtau apa yang tak ditunaikan tu, saya mahu tahu?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3