bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Oct 2011

Bob Ditangkap JAIS Kerana Memberi Taskirah Tanpa Tauliah - Yang Salahnya Umno???

Ya lah ... Bagi orang yang sebegini...Bila mereka kononnya dah bertaubat, yang salah semuanya Umno...

Kononnya mahu menegakkan hudud... Walaupun tindakkan mereka sebenarnya tidak menunjukkan mereka bersungguh dan berusaha sepenuh hati.

Dalam hal lain pula mereka ini selalu menentang undang-undang negara walaupun menurut Islam taat kepada pemerintah juga adalah wajib.

Contohnya menyeludup beras, gas LPG, gula, tepung, disel  dan barangan bersubsidi lain bagi mereka halal. Saman melebihi had laju tak payah bayar...

Kepada Bob Lokman adalah  baik jika segala imbuhan dan royalti membuat lirik lagu semasa di zaman lara nya disedekahkan sahaja kepada fakir-miskin ataupun untuk kegunaan orang ramai sebagai sedekah.

4 comments:

  1. Puak puak tuu nampak macam Waraq ! tapi sebenaq nya Hapraq !

    ReplyDelete
  2. Kalau dah Bob nak jadi baik langgar undang2 tak pa ya...

    Kesian kat beratus2 lagi artis yang sedang bergiat seni sekarang ini di anggap bergulumang dalam arus keduniaan dianggap oleh Bob sebagai atis sedang buat dosa la tu...khaik tuih...

    ReplyDelete
  3. Hallo Bob..lu ingat lu sudah banyak bagus ka ? Gua ingat lu hali2 pergi itu SURAU..lu punya perangai lagi teruk serupa itu KERBAU maa..

    ReplyDelete
  4. Bekas artis nak jadi pendakwah agama? 'kalau kail panjang sejengkal, jangan lautan hendak diduga....'akhirnya terserlah kejahilan dan kedangkalan.
    Nasihat saya, pergilah berguru dengan ulama-ulama tersohor tapi jangan dengan Nik Aziz,beliau ulama politik! Kalau dah berubah hendak cari akhirat, kenapa bertempik-tempik di pentas poltik, mancari dunia? atau ada angan-angan nak dicalon jadi calon PAS di KELANTAN?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3