bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Sept 2011

Wakil dewan Pemuda PAS Pusat Yang Masih Berotak???

KUALA LUMPUR, 19 Sept — Dewan Pemuda PAS pusat menegur Majlis Presiden Pakatan Rakyat tidak memberi perhatian ke atas ucapan dan pandangan diberikan pemimpin mereka sehingga mencetuskan kontroversi lalu merugikan perikatan itu.

Naib Ketuanya Raja Ahmad Al-Hiss berkata, pihaknya berharap Majlis Presiden Pakatan Rakyat akan lebih tegas dan berhati-hati dalam mengamalkan sikap memberi pandangan atau keputusan masing-masing.

“Kami melihat Majlis Presiden Pakatan Rakyat kurang memberi keprihatinan terhadap ucapan-ucapan dan pandangan-pandangan samada pimpinan dan wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat supaya selari dengan dasar Pakatan Rakyat dan parti masing-masing,” katanya dalam satu kenyataan dikeluarkan petang ini.

Raja Ahmad merujuk kepada pandangan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) kawasan Kota Alam Shah, M. Manoharan yang mengatakan akan mengubah Jalur Gemilang jika Pakatan Rakyat mengambil alih kepimpinan negara.

“Bagi kami, tulisan tersebut keterlaluan dan tidak pernah sekali-kali dibincang mahupun terlintas difikiran Pakatan Rakyat untuk dilakukan. Artikel lanjut klik sini.



Komen Isac;

Itulah yang sebaik-baiknya...Bila buat salah, mengaku ajelah dan mintak maaf. Mengapa perlu pusing-pusing contohnya seperti isu "Komunis cetusan Mat Sabu"???

Sebagai parti yang mendakwa memperjuangkan Islam, Pas sewajarnya mempamerkan imej Islam dalam segala tindakkan mereka, jangan sampai memalukan dan mempersenda imej Islam yang sebenar!!!

1 comment:

  1. mulut tempayan boleh lah nak tutup, ni kan mulut manusia lagi pun rambut kita sama hitam, hati kita lain2 dan kalau pas, pkr dan dap tidur sebantal,satu tilam dan satu selimut mimpi lain2. angan2 lain dan cita2 lain2. dap ngan malaysia malaysian, pas ngan dulu islam sekarang tak dan terbaru komunisnya dan pkr ngan carca marba kong kalikong dan patu satu keluarga

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3