bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Sept 2011

Siang Panggang Babi, Malam Masuk Surau/Masjid

Korang tengok sendiri lah... Tingkah-laku DAP...








5 comments:

  1. Adusss siap cium lak tangan orang pegang babi.........

    ReplyDelete
  2. Sdra ,izin kan,
    Saya kagum dengan pilihan sususan gambar,sangat tepat sekali perangai dan sikap dalam hati kotor mereka

    Sejarah di penuhi bukti bahawa dap saperti Manoharan aka manureHead dan Wann-abe-omar lGilaEng sengaja mencari pasal dan memang mencari isu, dan sumpah keramat dap mahu kan tanah melayu dan tidak akan puas hati sehingga dap memerintah secara apa,asalkan dapat tanah melayu,lGilaEng anak l--r n---h ,buat perangai anak l--r n---h ,kutuk negeri Johor, tetapi kutuk di depan khalayak luar negeri kapada warga bukan kerakyatan Malaysia,kutuk negeri semananjung Melayu.Anak h----mj---h.
    AlMarhum Sultan Iskandar akan sepak dua belah muka lGilaEng samapi sepai gigi.
    Yang si Par Yah Shah Alam aka ManureHead, memang nak cari undi untuk di calonkan dalam PRU13,walau pun kononnya di gantung ahli,takkan dia nak masuk pas ke pkr ke kita.
    Gerenti: dia ni manureHead dapat jadi calon pati nya,mesti punya,sebab dia benci akan Melayu.
    Sdr Sdra, kita tidak bolih bagi dia satu inci pun,kapada ManureHEAd dan lebih lagi,lGilaEng pun kita tak bolih kasi dia 1 mm pun dan bagi rambut lurus omar wannabe cina melaka, berhancur.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  3. kesian budak yang cium tangan amoy tu...siapa plak yg ajar dia camtu..malu..malu..malu

    ReplyDelete
  4. Sepatutnya salam pun kena pakai sarung tangan. Cium tangan buat apa, apa kata alim ulakmak?

    Ibu bapa kena beritahu anak-anak bahawa mereka tidak perlu cium tangan sesiapa pun melainkan tangan Ibu dan Bapa dan kerluarga terdekat sahaja.
    Jangan kerana sedikit sumbangan yang bakal diterima maka tak kira dah tangan siapa pun boleh diciu.

    ReplyDelete
  5. DAP???haha ni la dia setan yg bertopengkan manusia! PAS???semua nya sama , 2 x 5 saja ,buka la mata ,pandang lah kebenaran bukan penipuan dan kepura-puraan ,tegak kan kebenaran ,guna kan hak kita tu dengan sebaik yg mungkin ,jgn mudah terpedaya hny kerana lawatan dan sumbangan ke surau ,kerana itu hny mncukup kn syarat semata mata ,jgn trlalu mudah untuk duduk di bwh payung cina ,kita melayu ada hak dan berkuasa di atas negara yg kita pijak skrg ni ,dan jgn mudah trpedaya dgn kopiah putih di kepala ataupun berpakain jubah putih dan bercelak mata ,kerana bukan semua yg mmpunyai niat yg baik ,mereka hny ingin menunjukkan luaran mereka 'bersih' ataupun 'baik' tetapi dalaman?? hny Allah yg tahu ,aku xkan membiarkan Cina ataupun tali barut Cina yg menguasai Negara aku ,ITU JANJI AKU!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3