bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Sept 2011

Pemimpin Umno Renovasi Rumah Guna Wang Zakat, Pemimpin Pas Pula Guna Wang Kohilal dan Tabung Memali???

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom menafikan dakwaan portal pembangkang kononnya beliau menggunakan wang zakat untuk mengubah suai kediaman di Kampung Batu Muda, Batu Caves di ibunegara.

NONEBeliau berkata wang yang digunakan untuk mengubahsuai rumah yang dihuni anggota keluarganya sejak 1994 itu, adalah hasil titik peluh sendiri ketika berkhidmat dalam angkatan tentera dan menyifatkan dakwaan itu sebagai 'politik terdesak'.

"Ini perbuatan politik terdesak... Saya dulu bukan penganggur. Jawatan terakhir saya dalam tentera ialah Mejar Jeneral. Jadi, tidak mungkin seorang Mejar Jeneral tidak mampu ada rumah.

"Dia kena faham, saya tentera yang berpencen dan ada ganjaran, tetapi tiadalah sampai RM1 juta... anak-anak seramai enam orang juga tinggal bersama, jadi sebab itu banyak kereta di rumah," katanya kepada pemberita hari ini.


Komen Isac;

Mengaku parti politik yang memperjuangkan Islam... Tapi perangai "Hampehhh", Cuba pulak baca kat sini.

2 comments:

  1. Biasa lah Datuk....kalau tak memfitnah tu bukan pas namanya. Saya yang besara Kapten ni pun boleh duduk kat bunglo..nikan pulak Mejar Jeneral....

    Depa ni betul betul buta mata dan buta hati..sebab tu jumud terus.....

    ReplyDelete
  2. Puak2 ini hanya pandai membangkang & memfitnah saja. Tapi hingga sekarang tak nampak pun jasa mereka. Pemimpin politik spt Kapal Sink sibuk dgn pembelaan kes liwat aljuburi. Jadi apa tugasnya pada rakyat. Hanya golongan bvahlul & kominis saja yg menyokong mereka.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3