bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Sept 2011

Pakar DNA Awar Berpaling Tadah??? Sampel Air Mani Boleh Bertahan Sehingga 113 Jam!!!

Nampaknya kem peguambela yang membela Anwar bakal kehilangan punca, setelah pagi tadi, kepakaranan "Pakar DNA" ini dipertikaikan, kini pada sebelah petang, beliau pula telah bersetuju dengan pandangan pihak pendakwaan bahawa sampel air mani di dalam dubur seseorang mampu bertahan dan berkeadaan baik sehingga 113 jam.

Nak buat macam mana.... Ilmu DNA telah berkembang pesat dan semakin "established" jestru banyak journal-journal ilmiah yang boleh dirujuk dan dijadikan sandaran.

Untuk menolak ketetapan-ketetepan yang telah dipersetujui dalam journal-journal ilmiah tersebut anda perlulah melakukan kajian2 yang lebih mendalam dan membentangkannya di seminar2 pada peringkat antarabangsa untuk dibincang dan dibidas oleh pakar2 dalam bidang tersebut, jika itu tidak dilakukan itu bermaksud anda cuma syok sendiri.....

Nampaknya "Pakar DNA" ini telahpun tersedar dari mimpi terutama apabila beliau dikejutkan oleh barisan peguam pendakwaan pagi tadi.

Jangan kata Umno sudah "beli"  Pakar DNA mereka ini sudah lah....

3 comments:

  1. berapa kah agak nya al jub bayar budak sekok ni????

    ReplyDelete
  2. Aku ingat.., ini konspirasi UMNO dengan 'pakar DNA' dari Australia tuu...

    Kan? Kan? Kan?

    (Mcm biase dengar jer ayat ni..)

    ReplyDelete
  3. mesti salah UMNO dan BN laaa aku confirm sgt hahahahaha

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3