bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Sept 2011

Daftar dan Dedah "Pengundi-pengundi Hantu" Strategi Baru Pakatan???


Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Yusof hari ini mengesahkan bahawa kira-kira separuh daripada mereka yang cuba untuk mendaftar sebagai pengundi, adalah tidak layak.

Malah, menurutnya, parti-parti politik yang sering mengadu daftar pemilih kotor, cuba untuk mendaftar "orang mati, orang bawah umur dan penduduk tetap".

"Parti-parti politik ini sepatutnya menapis terlebih dahulu orang yang mereka cuba daftar," katanya.

Cakap tak serupa bikin.... Ataupun mereka ini (Pakatan) sengaja mendaftarkan pengundi-pengundi hantu utntuk memerangkap SPR??? Jestru SPR perlu lebih peka dan mengambil tindakkan terhadap pegawai2 nya yang mendaftarkan mereka2 ini (pengundi2 hantu) siapa tahu mereka ini adalah talibarut2 Pakatan yang sengaja mahu ",mensabotaj" SPR dari dalam???
Berita penuh klik sini.

1 comment:

  1. Salam Aidilfitri dan salam perjuangan. Terima kasih kerana telah pautkan blog saya di sini. Selamat berjuang demi bangsa dan negara. Ikhlas dari saya : IBM @ibm-akusayangumno.blogspot.com

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3