bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Aug 2011

Talibarut Pakatan Rakyaat "Bermahara-lela" Mendaftarkan Pengundi2 Hantu???


Terbaru pakatan sibuk mencanangkan kononnya seorang berstatus "Pemastautin Tetap" telah daftarkan sebagai pengundi oleh SPR!!!

Bukan tak mahu percaya... Tetapi mengenali Pakatan di bawah pimpinan DSAI yang sentiasa sahaja memprovokasi dan mensensasikan sesuatu isu sehingga sanggup memfitnah dan memalsukan bahan bukti, ada kemungkinan kakitangan ataupun pegawai-pegawai yang terlibat sengaja mahu "mensabotaj" SPR kerana mereka adalah "anjing-anjing" pakatan rakyaat??? Isu ni wajar disiasat oleh pihak berwajib!!! Tiada "screen" dilakukan untuk pengambilan pekerja kakitangan awam. Jestru ahli parti Pakatan Rakyaat dan penyokong2 mereka juga pastinya ramai yang bekerja di SPR!

Jangan biarkan petualang ini terlepas begitu sahaja dan Pakatan Rakyaat bebas memfitnah semahu mereka!!!

Lihat sahaja bukti laporan doktor terhadap dubur Saiful yang dipalsukan oleh RPK, foto Najib dan Alantunya yang dipalsukan oleh Tian Chua, juga bukti palsu cincin bernilai RM 24 Juta yang kononnya dibeli oleh Rosmah oleh Cikgu Bad dan bukti cc TV Mat Sabu yang sebenarnya melanggar polis bukan sebaliknya dan lain-lain.

Manusia-manusa sebegini yang mempunyai "ciri-ciri" munafik yang mahu anda percayai???

6 comments:

  1. http://darah-satria.blogsp​ot.com/2011/08/terbongkar-​lagi-isu-pr.html

    ReplyDelete
  2. pd kmu mgkin le,mreka tu anjing.tp sbnar ny kamu tu yg anjing.kmu dok ikut kta tuan kmu tnpa brfkir.cuba ko bg tau aku apa hak astora jabat dok mncerca warganegara malaysia sdg kn dia cuma permastautin tetap.bagaimana bgitu bnyk rakyat pakistan dtg berniaga carpet di srata plosok kpg malah ada yg pny premis prniagaan sndri.jd plik kh klau ada rakyat ngara asing mnjdi rkyat mlaysia dlm msa 2-3 jam je.bnda ni brmula di sabah dn dh mula mnular ke semenanjung

    ReplyDelete
  3. tapi azmin ali pun pemastautin klu ikut no IC 71 die ,boleh plak die jadi pemimpin kat PR? bullshit..asal nk salahkan rakyat pakistan berniaga karpet kalau org melayu malu nk buat keje cm tu? kamula yang ptt muhasaah diri jgn jadi anjing2 yang asik nk menggigit orang yg melepaskannye dr tersepit.

    ReplyDelete
  4. anon 3 August 2011 21:23
    kamu betul.. dan JPN pon betul, saya percaya ada beribu2 lg yg sedang memohon sekarang ttp isunya lain atas dasar perkahwinan jgn politikkan isu ini kerana ada penyokong pakatan dikalangan i/c merah ni termasuklah bos saya PR dr England dan staff saya PR dr Indonesia walaupun saya tak sokong hehehe..

    ReplyDelete
  5. Anon 21:23

    Engkau ni emosional sangat lah...
    Orang PR sememangnya semuanya dah minum air kangkang Anwar ke? Sampai buta hati???

    Maksud engkau kalau yang menjadi dalang kepada isu ni adalah orang PKR kerana sengaja mahu menimbulkan isu... Pun ko boleh terima ke?

    Kata telus konon.... Keadilan.... Islam...

    Tapi kuat memfitnah....

    ReplyDelete
  6. Datin JPN kata tarap warganegara diberi dek menteri pada 31/01/2011 ... pada Selasa 02/08/11 pagi ... 6 bulan kemudian ... status masih pemastautin tetap ... pada Selasa 02/08/11 petang ... status jadi warganegara.

    JPN sangat lembab ... tunggu 6 bulan ... baru sah jadi warganegara ... betul tak ?

    SOP JPN kena update ASAP !!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3