bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Aug 2011

Sah Umno Dalang Pendedahan Isu Murtad di Gereja???



Ada bukti dari sumber-sumber yang boleh dipercayai katanya... Mana buktinya... masih lagi X bagi...jangan jadi macam PKR sudahlah... "lempar batu, sembunyi tangan".

Tuduh Umno dan BN macam-macam, bukti tak bagi.... Wakil Rakyaat mereka keluar parti... Kononnya Umno bayar/beli dia orang tu dengan harga RM 2 Juta.

Rakyat dan penyokong2 yang "cerdik" terus percaya... Nak dedahkan "rahsia sensasi BN yang bakal menggegarkan negara" selepas kemenangan PRK dua bukit + Batang Ai... Sampai sekarang senyap....

Bila kena kat batang hidung sendir... "lelaki itu, kelihatan macam saya tetapi bukan saya". Sekali lagi rakyaat dan penyokong-penyokong percaya bulat2...

Nampaknya Datuk Mustafa ini pun dah terikut-ikut... Nasib engkaulah Labu....

Lagi satu... Isu murtad bagi Pas bukan lagi suatu isu penting, yang penting adalah undi. Jestru jika ada isu yang dilihat merugikan "undi" mereka, yang akan cepat-cepat dijadikan kambing hitam adalah UMNO.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3