bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Aug 2011

Hasan Ali Bakal Dipecat Pas???


Dah banyak kali keputusan dan pendirian beliau walaupun dilihat demi untuk mempertahankan Agama Islam tetapi membelakangkan "semangat setiakawan" dalam Pakatan Rakyaat...

Kemuncaknya beliau digugurkan daripada barisan exco Kerajaan Negeri Selangor baru-baru ini...

Jika kesabaran Pas terhadap beliau telah sampai kepenghujung tidak mustahil beliau bakal dipecat.

Masihkan anda beranggapan Pas memperjuangkan Islam??? Tanpa membina masjid, tanpa menerapkan ajaran Islam dalam pentadbiran dan rutin harian? Terbaru mempertahankan pemimpin yang menghina undang-undang Syariah Malaysia dan memperjuangkan murtad?

3 comments:

  1. Pengajaran kepada Hassan Ali yang telah menderhaka kepada orang Melayu Islam sebelum ini. Salah pilih parti untuk berjuang memertabatkan Islam. Juak-juak PAS masih tak sedar-sedar bahawa PAS tu hanya sebuah Parti Politik sama seperti Parti Politik lain. Nik Aziz pun tak boleh jamin diri dia akan masuk syurga atau tidak, apa tah lagi untuk menjamin untuk orang lain. Fikir-fikirlah Melayu Islam.

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah tetap kekalkan keimanan Hasan Ali dalam menegak Islam dengan sisa-sisa yang ada.

    ReplyDelete
  3. Sekarang barulah Dr Hassan tahu belang sebenar PAS, PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat. Jangan risau Dr., kami majoriti bangsa Melayu yang beragama Islam tetap akan mempertahankan kesucian Agama Islam, kesinambungan ketuanan Melayu dan keluhuran serta kedaulatan Perlembagaan Negara yang tercinta ini. Kami tidak memerlukan PAS kerana terbukti PAS bukanlah sebuah Parti yang memperjuangkan Islam. Semua auta saja, cakap saja yang lebih tapi apa pun tak boleh. Sabar Dr., masih belum terlambat jika sekiranya Dr. berpatah balik kerana kami memang menunggu seorang pemimpin seperti Dr. cuma platform yang Dr. berdiri sekarang ni tidak begitu sesuai dengan Dr.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3