bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Aug 2011

Bila Mat Sabu Nak Saman Pihak Polis??? Dasar Mulut macam "Bontot Ayam"???



Mat Sabu kata hari tu nak saman pihak polis kerana kononnya beliau telah dengan sengaja dilanggar oleh Land Rover sehingga menyebabkan lututnya cedera dan perlu dibedah dan telah menghalang beliau daripada mengikuti perhimpunan haram Bersih 2.0.

Walaupun rakaman c.c. TV menunjukkan sebaliknya, iaitu beliau telah membonceng sebuah motosikal yang cuba melarikan diri daripada pihak polis dan motosikal tersebut telah melanggar pembahagi jalan dan sebuah kereta peronda polis. Mat Sabu tetap mempertahankan dakwaannya dan bertegas untuk menyaman pihak polis sekirannya tidak meohon maaf.

Tetapi sehingga ke hari ini, saman beliau masih tidak dikemukakan... Adakah karana bulan Ramadhan ataupun sememangnya orang politik seperti beliau cuma menggunakan pendekatan "mengungut" ataupun "mulut macam bontot ayam"???

5 comments:

  1. mulut mat sabutoh ni bukan MACAM bontot ayam dah; tapi MEMANG bontot ayam pun.

    ReplyDelete
  2. Saman mat, jangan tak saman. Lapan ribu dah dapat. Nanti lagi banyak mahsyuk.....

    ReplyDelete
  3. mulut macam jubur ayam, muka macam badak air.

    ReplyDelete
  4. Nak saman Polis?, Depa x tangkap dia sumbat dibawah ISA, dah cukup kira bertuah, awat hampa ingat Mat serabut ne ada telor, bukan setakat telor, laras penembak dia pun sudah sentot sama kerana ucapanya ada diyouTube, sebab tulah dia buat2 x ingat dia berucap mcm tu, sekarang dia cukup takut.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3