bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Jul 2011

Keyataan Hadi Seolah2 Rasulullah s.a.w. Juga Akan Menyokong Ambiga Sekiranya Baginda Masih Hidup???


Nampaknya Hj Hadi sendiri yang "tak faham" tentang perjanjian Al Fidul. Kenyataan Hadi klik sini. kisah sebenar Hilf Al Fidul klik sini.

Pertama perjanjian tersebut berkaitan dengan jual beli. Keduanya orang yang dipertahankan oleh Rasulullah s.a.w. adalah orang-orang yang terinyaya...  Rakyaat Malaysia tidak terinyaya.

Sebaliknya rakyaat Malaysia mungkin akan terinyaya jika Pakatan Rakyaat yang memerintah!!!

Antara yang diperjuangkan oleh Bersih 2.0 adalah menentang fitnah politik, tetapi itulah yang dilakukan oleh pembangkang, tidak henti-henti memfitnah pemimpin-pemimpin BN. Terbaru Rosmah difitnah lagi kononnya membeli cincin berharga RM 24 Juta.

Mereka juga menuntut kebebasan media... Media sebenarnya telah terlampau bebas sehingga akhbar-akhbar, blog-blog bahkan media-media ceramah pembangkang tidak habis-habis menfitnah pemimpin-pemimpin BN. Jika diambil tindakkan terhadap mereka pihak polis dan mahkamah pula dituduh "anjing" BN...

Doa penulis agar kita semua termasuk Hj Hadi tidak termasuk ke dalam, "golongan orang-orang yang menjual murah ayat-ayat Al- Quran" amin...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3