bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 May 2011

Menceritakan Keaiban Anwar Tak Masuk Syurga - Di Mana Nik Aziz Bila Najib dan Rosmah Difitnah???

Artikel penuh klik sini.

Apabila Najib dan Rosmah difitnah oleh Anwar, PKR, DAP malah oleh sebahagian pemimpin-pemimpin Pas tanpa empat saksi, tanpa bukti video, tanpa bukti foto, di manakah Nik Aziz???

Mengapakah beliau tidak mengeluarkan kenyataan serupa? Bukankan nanti ada yang beranggapan kenyataan beliau ini berbau politik? Ataupun beliau hanya akan merpertahankan sekutu politik walau apapun caranya???

Nik Aziz sendiri dilihat tidak berani untuk menafikan lelaki di dalam klip video seks tersebut adalah Anwar, apabila beliau menggunakan istilah mengaibkan dan bukannya memfitnah!!!

Sesuai dengan peredaran masa dan teknologi, para ulamak sewajarnya beritihaj samada bukti video, foto dan forensik boleh atau tidak diambil sebagai bukti.

Masih ingat kisah Nabi Yusuf a.s. ketika beliau difitnah menggagahi Zulakha? Tidakkah bukti forensik iaitu tempat dan keadaan koyakkan pada baju beliau  telah dijadikan bukti dan akhirnya menyelamatkan beliau???

Malah bukankah Saidina Umar r.a. juga dikatakan pernah menggunakan bukti-bukti forensik di dalam penghakiman beliau?

7 comments:

  1. Kapada N.Aziz ...sudah lah . Jangan buka mulut tak tentu pasal, orang tak akan hormat kamu lagi. Balek lah ka pangkal jalan...walau yang benar itu pahit untok di telan...tapi itu lebeh baik dari terus menafikan yang hak.

    ReplyDelete
  2. Pakcu Rantau Panjang14 May 2011 at 13:07

    Salam buat tuan dan penjengok blog tuan.

    Bila kita digegarkan dengan video porno yang hebat diperkatakan maka timbul berbagai pro dan kontra hingga tak tahu penghujungnya hingga ke hari ini.

    Bagi yang pro maka sememangnya pelakon yang terlibat dengan video tersebut adalah suatu yang asli dan tak dapat diragui lagi

    Manakala yang kontra sehabis mungkin mencipta berbagai pelapik dan alasan bagi menafikannya. Hinggakan sanggup menuduh mufti yang mencadangkan jalan tengah untuk penyelesaian supaya bersumpah sebagai cetek dan sebagainya.

    Maka jalan mudah untuk keluar dari situasi ini ialah dengan mengatakan "fitnah". Maka keputusan hari ini telah digantung tampa bertali. Dan ayat fitnah ini kadang-kadang terlalu mudah dimainkan oleh bibir-bibir ahli politik kerana merekalah sebenarnya Raja Fitnah dan membuat keadaan bercelaru.

    Nampaknya budaya fitnah ini bukan saja datang dari parti yang dipanggil sekular tapi parti Islam pun sama saja kerana kedua-duanya adalah kaki fitnah yang membodek undi.......walahualam

    ReplyDelete
  3. tak payah layan orang tua ni, buat sakit hati jer.

    ReplyDelete
  4. beginilah bila orang agama masuk dunia politik,apa2 yang dikatakan bukan untuk umat islam sejagat tetapi hanya bagi kepentingan puaka2 mereka itu sendiri.Bila anwar babi omega dikatakan difitnah sapa2 yang memfitnah xmasuk syurga tetapi puaka2 mereka slalu memfitnah adakah tak masuk syurga jugak ker?padahal si tua nyanyuk ni selalu jugak memfitnah orang lain.

    ReplyDelete
  5. Contoh ulama akhir zaman.....yang sesat lagi menyesatkan....bawa-bawalah bertaubat ataupun diam saja kalau bercakap pun menambahkan lagi keliru rakyat ramai....mentang-mentang pandai agama boleh sedap cakap ikut hati saja mana boleh. Jadi lebih baik diam saja...sebab menafikan dan menuduh orang lain pulak buat fitnah pun salah juga sebab dia sendiri tak tengok klip tu dan tau sapa yng rakam.

    ReplyDelete
  6. Blog pencacai tegar As Sheikh Sivaji Pandykutty Anu War Berahi al Juburi wal Puky

    http://bbcatlover.blogspot.com/

    dan kisah disebalik tabirnya lihat di

    http://jamilismail.blogspot.com/

    http://jamilkucingpondan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jelas PAS ni guna Islam untuk parti dia sahaja.Org lain semua xbetul.Insafla wahai ulama akhir zaman

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3